TAG: Get to know me

zaterdag 1 februari 2014


Vandaag heb ik voor jullie een Tag genaamd; Get to know me. Neem de Tag gerust over als je wilt. De Tag is best wel persoonlijk, vandaar de naam; Get to know me. Door deze Tag kunnen jullie me wat beter leren kennen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Geboortejaar
Ik ben geboren in 2000.
Hoe lang ben je?
Ik ben rond de 1.64.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik dacht dat het zondag was en dat ik morgen naar school toe moest gaan, brr..
Waar ben je op dit moment?
In mijn kamer achter mijn computer terwijl ik tv kijk.

Single/relatie?
Single.
Wat zou je op dit moment graag willen?
Zo'n lekker smartie ijsje, met smarties erin. Ik zie de ijsjes nooit meer in de winkel. ;(
Wat is je doel in het leven?
Altijd gelukkig blijven!  Misschien wat cliché, maar het is wel zo. Voor de rest weet ik echt niet wat ik als doel heb. Doel in het leven, vind ik echt zo groot. Ik ben nu nog maar 13, dus gelukkig is het niet zo heel gek.
Waar ben je bang voor?
Vastzitten in een lift/wc of andere kleine ruimte. 
Heb je je rijbewijs?
Nee
Nagellak of lippenstift?
Nagellak, ik heb echt niets met lippenstift. 
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Winter of zomer. Winter is lekker gezellig en zomer lekker warm!


Wil je ooit gaan trouwen?
Ja
Ben je een healthy-freak?
Nee, ik eet meer fruit als voorheen, maar voor de rest echt niet.
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Mijn haar is blond en 45,2 cm. Het is lastig om te meten, weetje.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een nieuwe lemony flutter, hij was namelijk op.
Heb je tattoos?
Nee, ik ben ook niet van plan om een tattoo te nemen, je hebt het je hele leven.
Heb je piercings?
Ik heb in beiden oren 1 oorbelgaatje.
Draag je een bril?
Nee, al zou ik een bril niet erg vinden als ik de monturen van tegenwoordig zie.
Wat is jouw perfecte pizza?
Pizza Hawaii
Favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete eten is pizza! En mijn favoriete drinken cola of thee.
Wat is je favoriete parfum?
Een parfum van Oilily
Wat is het laatste wat je kocht?
Een reinigingsmelk van Kruidvat eigen merk.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Slapen, ik werd om ongeveer half negen wakker.
Favoriete ijsje?
Smartie-ijsje!!


Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik kan eigenlijk nooit uitslapen, vroeger kon ik ook niet in slaap komen, nu gaat het beter!
Met hoeveel kussens slaap jij?
1 kussen
Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond, in de ochtend gaap ik alleen maar.
Ben je geordend of rommelig?
Geordend ik kan niet tegen een rommelige kamer.
Wat wil je op dit moment graag zien?
Een nieuwe aflevering van Sam & Cat.
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Mijn vwo diploma, en een hoop bezoekers op mijn blog.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik vind mijn ogen wel mooi.
Ben je verlegen?
Ik was vroeger heel verlegen, maar nu niet echt meer, soms nog een beetje, maar meestal niet. Wauw, duidelijk antwoord, ehe.
Heb je een accent?
Nee, soms praat ik alleen te snel waardoor ik woorden inslik. Maar dat is natuurlijk geen accent.
Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een broer genaamd Dennis, hij is 16.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Wakker worden, aankleden, naar school toe gaan, naar huis fietsen, op de bank hangen, huiswerk maken of leren, als ik nog tijd heb start ik mijn laptop op en schrijf ik een artikel of ga ik op youtube. Op de maandag en woensdag dans ik en de dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag, zit ik op mijn kamer televisie te kijken en op mijn laptop, soms een masker, ligt eraan of ik er zin in heb.


Ga jij deze Tag doen?

Liefs Maaike

7 opmerkingen:

  1. Leuke tag, je antwoorden zijn ook best leuk om te lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nu nog verlegen.... wil het op de middelbare school echt niet meer!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hhaha, probeer er alvast vanaf te komen door wat meer te zeggen door de lessen heen, maar pas wel op dat je niet té bijdehand over komt.
      Good luck! <3

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D