What's on my Iphone?

dinsdag 1 april 2014


Vandaag heb ik voor jullie een Whats on my Iphone tag. Ik liet jullie laatst zien dat ik een nieuwe telefoon heb en vandaag ga ik jullie laten zien welke apps ik op mijn telefoon heb. Ik ben nu al verslaafd aan mijn telefoon vandaar dat ik er ook al aardig wat apps op heb staan. Lees snel verder welke apps ik op mijn telefoon heb staan!



Dit is mijn beginscherm.


Als eerst de apps die onderin staan.

Whatsapp: Gratis chatten via het internet. 
Instagram: Foto's maken er een filter overheen gooien en delen met je vrienden. Ik plaats zelf amper foto's, maar vind het vooral leuk om andere mensen te volgen. Ik heet @Maaikedemol
Snapchat: Maak een foto en deel het met je vrienden, die kunnen het dan maximaal 10 seconden zien. Ook kan je een foto in 'mijn verhaal' plaatsen, dan kunnen al je volgers de foto 24 uur zien.
Telegram: Hetzelfde als whatsapp alleen heb je hier ook geheime chats.


Op het eerste tabblad staan deze apps.

Blogger: Ik kan mijn blog bijhouden met deze apps. Helaas kan ik niet de pageviews en reacties zien vanuit het overzicht, maar ik kan wel mijn blog zien en berichten maken.
Mail: Mijn email
Safari: Hetzelfde als internet
Instellingen: Je instellingen
Wunderlist: Je kan met deze apps to do lists maken, erg handig!
App store: Hier kan je apps downloaden.
Twitter: Ik heb ook twitter @Feautystyle, dit is de mobiele versie van Twitter.


De bovenstaande apps staan in het tweede tabblad. 


We beginnen met video's,

Collapp: Een app van een aantal Nederlandse youtubers waarbij je hun filmpjes eerder kunt zien, nog voordat ze op youtube staan.
Youtube: Staat vol met leuke filmpjes!
Twitch: Hier kan je livestreams volgen.


Bokehpic: Hiermee kan je een filter over je foto's doen.
Foto's: Hier kan je je gemaakte foto's zien.
Camera: Hier kan je foto's mee maken.
Retrica: Een vintage filter over je foto's maken.
Squaready: Je foto passend maken voor Instagram, je kan er randen mee maken zodat je hele foto op Instagram kan en niet maar een klein deel daarvan.
Piclab: Een app waarmee je letters, filters en nog veel meer kan toevoegen aan je foto's.
Room for thougt: Je maakt elke dag een foto binnen 3 seconden en uiteindelijk heb je een heel online fotoalbum bij elkaar.
We Heart It: Een app vol met leuke foto's.
Video's: Hier kan je video's mee kijken.


Spaceffect: Stiekem heb ik deze app nog nooit gebruikt.;$
Instapicframe: Collages maken voor op Instagram.
Handwriter: Letters toevoegen aan je foto.


Falldown! 2: Een verslavend spel waarbij je een balletje van balkjes af moet rollen.
Quiz Battle: Een spel waarbij je quizvragen moet beantwoorden op een bord en moet winnen van je online tegenstander.
Subway Surfer: Een spelletje waarbij je moet rennen, springen, bukken en ontwijken.
Candy Crush: Je moet snoepjes wegspelen door er minimaal 3 met elkaar te combineren.
Smash hit: Een spel waarbij je ijspegels kapot moet slaan door er een balletje op te gooien en dingen kapot maken. Dit is een favoriet van mij!


Itube: Nummers opzoeken en ze afspelen
Spotify: Ongeveer het zelfde als Itube
Muziek: Een standaard app van Apple, ik gebruik deze alleen niet.


In het groene mapje staat sms, bellen en facetime (Soort skype)


Druppel: De makkelijkste app om het weer mee te zien. Mij boeit het niet welke windkracht er staat, alleen of het gaat regenen en dat bevat precies deze app.
Weer: Het tegenovergestelde als de vorige app. Uitgebreid met windkrachten en alles.


Wat standaard apps van Apple en als laatste app een app voor smileys.


What to wear: Elke avond om 7 uur staat er een nieuw outfit op je te wachten om je inspiratie te geven voor morgen.
Lookbook: Je kan zelf outfitfoto's posten of inspiratie opdoen bij anderen.


Translate: Erg handig tijdens Engels en Frans.
Meta: Een schoolapp waarmee je cijfers en je rooster voor morgen kan zien.
Calculator: Een rekenmachine


Fanscan: Met deze app kan je zien wie je stalkers zijn op Instagram. Erg grappig om te zien.
Picsart: Een app waar alle apps van het mapje fotografie in één samenkomen.


En dat was de tag. Ik weet mijn telefoon staat erg vol, maar ik vind het leuk en de rest; I don't care. Zolang hij maar niet vastloopt.

Weet jij nog leuke apps? En wat vind je van deze tag?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Oeh, leuke apps! Die spaceffect toch eens gaan uitproberen dan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D