My life in words #2 ♥

zaterdag 31 mei 2014


Vandaag heb Ik weer een my life in words voor jullie! Deze week duurde voor mijn gevoel erg lang en was daarmee ook best wel saai. Maar ook zijn er leuke dingen gebeurt! Lees snel verder.

Maandag
Maandag was een normale schooldag voor mij, ik heb niks gedaan behalve school.. Helaas! 

Dinsdag
Ook op deze dag heb ik niks gedaan. Ik heb mijn huiswerk gemaakt voor donderdag, tv gekeken en geslapen.

Woensdag
Woensdag ben ik samen met een vriendin naar de bibliotheek gegaan omdat we nog een boek nodig hadden voor een boekverslag. Ik had 3 jeugdthrillers meegenomen waaruit ik kon kiezen. Ik heb geeneen gekozen omdat ik zo nieuwschierig was dat ik ze alle drie in een dag heb uitgelezen, terwijl je ze op school moest lezen..

Donderdag
Ik ging met een andere vriendin weer naar de bibliotheek omdat ik dus een ander boek nodig had. Ik had 4 boeken uitgekozen, waarvan 1 jeugdthriller, 1 young-adult thriller en 2 normale boeken (ik weet het genre niet). Daarna ging ik met diezelfde vriendin naar dansen.

Vrijdag
Vrijdag kreeg ik te horen wie de leider is op de sportdag. Wie is dat? Ik natuurlijk, helaas... Ik moet dus woensdag 14 kinderen begeleiden... (dit is al geweest eigenlijk, ik werk ook voor natuurlijk, haha)

Zaterdag
Zaterdagavond kreeg ik mijn iPhone 4! Ik ben er heel erg blij mee, het is een witte. Ik ben ook al volop aan het zoeken naar leuke hoesjes. Heb jij nog een site met goedkope hoesjes? Laat het achter in de comments! Heb je ook nog leuke apps, dan hoor ik het graag!

Zondag
De dag van vandaag, haha. Ik begon s'ochtends om 04:00 met mijn kat naar beneden te brengen (hij sliep bij me die nacht, maar ik kon niet meer tegen zijn gespin..) en toen werd ik weer wakker om 6 uur, 7 uur en 8 uur. Toen pakte ik mijn nieuwe iPhone en begon ik wat apps te downloaden en te whatsappen. Ik wilde ook een plaatje uitprinten en die in het doorzichtige hoesje doen, maar de inkt was op en toen werd hij in plaats van blauw roze. Dat zag er (helaas) niet erg mooi uit met allemaal blauwe streepjes...

Wat waren jou hoogtepunten deze week?
♥ Meghan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D