Top 10 leuke apps

donderdag 15 mei 2014


Vandaag laat ik jullie 10 leuke apps zien. Alle apps zijn gratis. Ik heb geprobeerd niet al té populaire apps uit te kiezen, al zitten er wel een aantal tussen. Veel plezier met lezen en misschien ook apps downloaden!



Pinterest
Ik gebruik het vooral om leuke afbeeldingen op te zoeken voor achtergronden of inspiratie.


Gmail
Hiermee ontvang ik mailtjes met reacties van mijn blog. Superhandig!

Blogger
Ik bekijk mijn blog en bewerk berichten met Blogger. De app is wel oké, niet superhandig, zeg maar.


Bloglovin
Met Bloglovin bekijk ik berichten van andere bloggers.


ITube
Gratis muziek downloaden met internet en daarna zonder internet afluisteren. 


Druppel
De meest basic app die er bestaat. Hij verteld wanneer het gaat regenen en wanneer het (weer) droog blijft.


Shazam
Hoor je een nummer, maar weet je niet hoe het heet? Gebruik Shazam en binnen enkele seconden weet je het. Het is alleen jammer dat de app het niet zonder internet doet.


MegaPhoto
Héél véél filters met héél véél effecten.


Squaready
Je foto past niet in ze geheel op Instagram? Gebruik Squaready en bewerk de foto makkelijk en snel tot de foto in zijn geheel op Instagram past.


Photoblend
Twee foto's op een leuke manier in elkaar over laten lopen tot één foto.

Wat is jouw favoriete app?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Leuk Artikel! ;)

    Weet je wat me leuk lijkt? Een artikel dat over feautystyle door de maanden/jaren heen gaat!
    Bijvoorbeeld de lay-outs, naam verandering,etc!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee!
      Ik weet niet of ik nog alle layouts heb, maar ik zal mijn best doen,
      liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Leuk artikel! De meeste apps kende ik al, maar die ik niet kende ga ik zo even opzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D