ELF ♥ Super Glossy ♥ Lip shine Spf 15

dinsdag 3 juni 2014


Vandaag review ik voor jullie dit liefelijke roze kleurtje van ELF oftewel Eyes Lips Face. Het is een superglossy lipgloss met spf 15 erin wat nieuw voor mij is. Zonbescherming in je lipgloss, het idee is leuk. Zeker met dit warme weer!



Het uiterlijk is opzich wel oké. Het oogt goedkoop door de plastic dop en verpakking. 


De kleur zie je er trouwens wel goed doorheen, ik ben ontzettend benieuwd!


De ingrediënten. Doordat je het slecht ziet heb ik het even gekopiërd van de Elf website.

Paraffinum Liquidum, Polybutene, Silica, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Benzophenone-3, Ethylhexyl, Methoxycinnamate, Titanium Dioxide, Red No.7, Calcium Lake(CI 15850:1), Red No.6 Barium Lake (CI 15850:2), Red No.27 Aluminum Lake(CI 45410:2), Red No.40 Aluminum Lake(CI 16035), Blue No.1 Aluminum Lake(CI 42090:2), Iron Oxide(CI 77499)

Zoals je ziet zit er niet iets heel raars tussen.


Ik heb Candlelight, ik vind het een leuke naam.


Ook bijpassend bij de kleur.


Het heeft een makkelijke opening.


Hier zie je een swatch. Wauw, echt heel mooi!


Mijn lippen met een klein beetje Vaseline.


Dit vind ik zelf wel wat minder. Ik vind de gouden glans minder mooi, maar dat is persoonlijk.


Al vind ik het zo wel weer leuk. De kleur zie je zo amper, je ziet een beetje shimmer en een glans.


Conclusie
Het pigment is goed! De verpakking is oké en voor de prijs kan je hem zeker meenemen. Al als ik opnieuw voor de keuze zou hebben gestaan had ik een andere kleur gekozen, maar dat ligt gewoon persoonlijk aan wat jij mooi vindt.

Je kan deze lipgloss kopen voor 1,- bij Elf.

Wat vind jij van de shimmer van de gloss?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D