Fashion battle ♥ Roze broek

vrijdag 20 juni 2014


Vandaag heb ik voor jullie een fashion battle met Meghan van ThinkInBeauty. We hadden het over een item in onze kast wat we allebei hadden en er kwam uit een roze broek. We dachten dat de kleuren overheen kwamen, maar toen we de foto's van elkaar zagen, nee.



 Wil je weten waarom Meghan voor dit outfit heb gekozen? Klik dan hier.


Ik heb gekozen voor dit outfit omdat ik het gewoon weg ontzettend leuk vind staan zo. Het is girly en zomers, dat vind ik zó leuk!


Het vestje past bij het shirt en de broek breekt het geheel weer.


De achterkant vind ik leuk doordat het shirt van de achterkant van een soort gaasje is.


Hier zie je het shirt beter. Het bevat 4 soorten printen met bloemen.


Als accessoires draag ik deze armband en een zilveren ring.


En als schoenen draag ik mijn Birkenstocks. Ik heb een zilvere kleur, wat ik erg handig vind, want het past over al bij.

Waar heb ik de kleding vandaan?
-Shirt = Primark
-Broek = Primark
-Vestje = H&M
-Armband = Weet ik niet meer
-Schoenen = Birkenstock verkooppunt

Wie vind jij dat gewonnen heeft? Wie heeft de roze broek volgens jou het best gecombineerd?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Wauw, erg mooi! Ik draag mijn roze broek weinig of bijna nooit, oeps.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D