My life in pictures #3 ♥

zondag 8 juni 2014



Vandaag laat ik jullie mijn maand zien, ik heb afgelopen maand helaas niet zo heel veel foto's gemaakt, maar ik hoop dat jullie het artikel alsnog leuk vinden. De vakantie was al weer afgelopen en dan heb je helaas weer school, maar er waren ook echte hoogtepunten als het feit dat mijn gips er af is. Lees dus snel verder!



Ik begon met bakken, helaas was het niet heel goed gelukt ook doordat ik nog steeds gips om mijn arm had. Dus mijn moeder heeft het grootste deel gedaan, ze waren in ieder geval ontzettend lekker!


Ik zag dit ontzettend leuke boekje bij de Hema liggen. Er staan to-do invullijstjes in en notities. Ook de voorkant sprak me ontzettend aan.


Een outfit of the day. Door mijn gips wat makkelijkere outfits.


De laatste tijd ben ik écht verlieft op kruidenkaas, deze maand kwam mijn obsessie tot stand. Dit was eerst een foto voor een fooddiary, alleen ik was de rest van de dag vergeten foto's te maken van mijn eten, oeps!


Hier was ik aan het winkelen, ik stond voor de paskamertjes in de rij, dus snel even een foto maken.


Hier wachtte ik in Pathé. Ik ging naar de film Bad Neighbors en vond hem ontzettend leuk!


Ik sprak in de vakantie af met Zara waarna we een A look today hadden gefotografeerd. 


En later ook met Merel. Vraag me niet waarom ik achter haar naam allemaal kreten heb geschreven.


Daar was het moment, mijn gips mocht er af! Het voelde zo ontzettend raar. Het tintelde en voelde nog niet eigen. Ik mag nog 1 week niet sporten, omdat het zo'n heftige botbreuk bleek te zijn. Naja, beter dan gips, nietwaar?!


Deze foto heb je vast vorige week al gezien. Ik ging met mijn vriendin Mandy naar de stad en maakte er een fotovlog van. Daarna heb ik geen foto's meer gemaakt.

Wat heb jij deze maand gedaan?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D