Schoolstuff ideas

zondag 15 juni 2014


Ik heb ondertussen vakantie! Naja, ik moet mijn rapport nog ophalen, maar daarna heb ik officieel vakantie! De zomervakantie is leuk, maar daarna breekt er weer een nieuw jaar aan, dat word schoolspullen inslaan. Vandaag laat ik jullie wat schoolspullen van de Schoolcampus zien, die je misschien wel erg leuk vind! Lees dus snel verder!



Agenda

Fashionista agenda - 16,95
Ik ben van plan deze agenda te gaan kopen, ik vind hem ontzettend leuk De voorkant alleen al spreekt me aan. Ik heb de agenda ook al in real life gezien en vond hem toen ook al leuk!

Agenda

Replay agenda - 15,95
De studs en de kleuren, wauw. Ik vind deze agenda ook leuk! De Fashionista agenda krijgt concurrentie.

A4 schrift
Fashionista schrift - 3,25
I like it!

A4 schrift

Fashionista schrift - 3,25
Ik vind de spullen van Fashionista ontzettend leuk, wauw, dat merk je echt wel.

A4 schrift

V&D - 2,49
Simpel, maar ó zó leuk!

A4 schrift

V&D - 2,49
Ook deze, simpel, maar ontzettend leuk. Doordat de lijntjes niet gelijk lopen, vind ik hem des te leuker.

Collegeblok

Fashionista - 7,95
Ik vind deze ook zo leuk, maar 8,- voor alleen een blok papier? Nee, dan ga ik liever even naar de Action en pimp ik zelf mijn kaft.

Kaftpapier

Replay kaftpapier - 3,25
Ik vind het idee en de kleuren ontzettend leuk, maar ik vind het net een tikkeltje té druk.

Schrift

Blond Amsterdam - 5,25
Een circus thema, leuk idee! Ik vind blond altijd zulke leuke tekeningen hebben, ook op deze schriften.

Schooltas

Accessorize schooltas - 39,90
We sluiten het artikel af met deze tas. Het lijkt net een clutch, maar dan net wat groter.

Zo, dat waren de spullen van Schoolcampus van V&D, die ik echt leuk vond.

Heb jij al leuke schoolspullen gespot?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Mooie spullen die tas vind ik wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jou even bijkletsen#2 over views : ik denk dat mensen toetsweken hebben, en dus minder tijd hebben om hier te kijken! ( ik kijk alsnog elke dag, maar ik reageer niet zo vaak, het kan zijn dat iemand het leest, maar niet reageert, dat kan ook) ik heb er minder tijd, dus ik reageer niet vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, dat is waar.
      Zit je zelf ook in de proefwerkweek? (toetsweek)
      Dankjewel, dat vind ik heel lief.
      Gelukkig komt de zomervakantie eraan!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D