WK LOOK 2014 ♥

maandag 9 juni 2014


Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe WK look, maar nu voor Nederland inplaats van Brazilië. Het idee erachter was een vlag met Nederland en over het bewegend ooglid een knallende kleur. Ik raad je aan hier een oogschaduw potlood te gebruiken voor de vlag, dat werkt beter en dan zal de kleur ook intensiever worden.



In mijn ooghoek heb ik met een dun pencil highliter aangebracht, dat heb ik vervaagd naar het einde van mijn ooghoek. Ik deed het zelfde met een gouden kleur, maar die heb ik vanaf het einde van mijn oog naar het binnen vervaagd. 


De vlag heb ik gemaakt door middel van een zwart streepje neer te zetten. Boven aan het streepje zette ik een rood streepje, daaronder een wit streepje en daaronder een blauw streepje.


Op mijn waterlijn heb ik een zwart streepje neergezet.


Onder mijn wenkbrauw heb ik nog highliter aangebracht.


Ik heb als laatste stap mascara aangebracht en toen was mijn look klaar!


Het leuke aan de look vind ik dat de look van zich zelf erg simpel is en de vlag een eye cather is. Ik vind het een leuke look voor het WK!


Je maakt deze look binnen 5 minuten, het duurt wat langer doordat ik de kleuren zelf heb aangesterkt omdat het palette wat ik gebruikte niet ontzettend gepigmenteerd was.

Gebruikte producten
-Sleek storm palette (Voor de highliter)
-Max palette (Van de Action)
-Catrice Glamourdoll mascara waterproof
-Essence longlasting eye pencil in 01 black fever

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D