Catrice eyeliner pen

zaterdag 2 augustus 2014

Met 'my life in words' is het gedaan. Het werd een beetje saai (vonden Maaike en ik) en mijn weken zijn (vooral in de vakantie nu) erg saai. Ik ben nou eenmaal niet zo iemand die 24/7 buiten is en avonturen opzoekt. Vanaf nu ga ik gewoon reviews en andere dingen schrijven. Vandaag dus een review! Ik review deze eyeliner pen van Catrice.




Deze eyeliner heeft een vilten tip en belooft daarmee een precies lijntje te kunnen zetten. Ook belooft hij extra lang te blijven zitten.


Er zit 1 ml in en is 9 maanden houdbaar. De eyeliner heeft geen naam, maar er zijn wel twee versies: een waterproof en eentje die niet waterproof is. Ik heb degene die wel waterproof is.


Als ik dit zo zie denk ik dat het moeilijk is om een precies lijntje te zetten. Ik heb natuurlijk in de winkel wel naar de tip gekeken, en aangezien ik een ietsje dikkere eyeliner (natuurlijk niet tot aan mijn wenkbrauw) wel mooi vind.


Ik wild de ogen verschillend maken, een dunne en een dikke. Dat is me helaas niet gelukt. Wel vind ik dat hij ook mooi blijft als je ronddraaiende bewegingen maakt, de meesten hebben dan dat ze gaan vervagen.

Ik zie nu pas dat mijn binnenste ooghoek hartstikke vies is! Sorry!



Dat precieze lijntje is wel lastig, omdat het zo'n dikke tip is. Wel moet ik zeggen dat ik geen pro ben en ik het ook nog lastig vind met een normale eyeliner.

Conclusie
Ik vind deze eyeliner erg fijn. Hij blijft ook erg lang zitten, hij haalt de hele dag wel, met 23 graden. Ook heb ik vettige ogen en blijven veel eyeliners niet goed op zijn plek zitten bij mij. Deze vlekt niet! De kleurintensiteit vind ik ook erg mooi. 

Wat is jouw lievelings eyeliner?
♥ Meghan

3 opmerkingen:

  1. Ik ken deze, ik vind hem heel erg fijn! Alleen hij gaat er wel snel af helaas.. Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slechte fotos. Wat is er met feautystyle gebeurd?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,
      De fotos zijn van Meghan, de kwaliteit is minder door de sombere dag die het was. Meghan zag het zelf ook en zal er volgende keer op letten.
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D