Blush My Lips ♥ Review ♥ Essence

maandag 22 september 2014


Vandaag heb ik een review van een lipstick waar ik echt al superlang naar zocht, want ik zocht een leuke, mooie lipstick die niet te donker was en niet te licht. En heb ik die gevonden? Laten we snel verder kijken naar wat ik ervan vind.



Ik heb de kleur nummer 12, genaamd Blush my lips. Het is een mooie rozerode kleur.


Op de dop staat weer het Essence logo.


Ook staat dat in de lipstick gegrafeerd.


In het midden zit nog een gekleurde streep in de kleur van de lipstick.


Ik vind het altijd zo mooi, een nieuwe, ongebruikte lipstick!



De swatches, wauw! de eerste is met 1 swipe en de tweede is met meerdere swipes over elkaar heen.

Dit moest... hahaha!

En de kleur op mijn lippen. Ik vind hem prachtig!

Conclusie
Ik vind hem erg fijn! Hij glanst mooi, en als je hem een beetje afdept word hij een beetje mat. Dat vind ik een erg mooi effect. Hij blijft ook lang zitten! Zeker 3 uur, zonder te eten. Na het eten is hij er wel bijna af. Hij droogt ook je lippen een beetje uit, echt een klein beetje, maar als je die nacht een beetje vaseline op je lippen doet ben je er weer vanaf. Voor mij is dat dus niet echt een erg minpunt. Dus zoek je naar een mooie, langhoudende lipstick? Dan zal ik zeker even kijken bij het schap van Essence.

Deze lipstick kost €2,39
Wat is jouw lievelingslipstick?
Liefs, Meghan

2 opmerkingen:

  1. De kleur is erg fijn! Ik draag denk ik het meest roze kleurige lipsticks maar ik hou er ook wel van om af te wisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, de kleur is erg mooi! En dat hij uitdroogt dat zou ik er ook gewoon bijnemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D