Lash Princess ♥ Review ♥ Mascara

zaterdag 27 september 2014




Een review van een mascara zie je bij kleine blogs niet heel vaak voorkomen. Maar ik heb vandaag wel een review van een mascara! Eentje van Essence, mijn lievelingsmerk als het om prijzen gaat.



De verpakking sprak me meteen aan. Wat ziet het er mooi uit!


De dop heeft ook van die versieringen en dat heeft ook nog eens een pluspunt.


Het is namelijk van rubber gemaakt, waardoor je meer grip hebt. Handig!


Dit is een volue mascara, dus zorgt voor dikkere wimpers. Hopelijk geen spinnenpoten!



Ook dit zie je de laatste tijd steeds meer; een soort rond borsteltje. Het zal moeten helpen voor meer volume.

Dit is mijn oog zonder mascara.


En dit is met de mascara! 

Conclusie
Wow, ik vind dat deze mascara erg goed zijn werk doet. Wel is het zo dat je moet oppassen, als je teveel in één keer aanbrengt dan krijg je wel spinnenpoten. Maar als je gewoon goed oplet komt alles goed. Hij klontert een beetje, zoals je ook wel kunt zien. Verder vind ik hem top! Hij is niet waterproof. Ik heb een nieuwe everyday mascara! 

Van welk merk is jouw everyday mascara?
Liefs, Meghan.

2 opmerkingen:

  1. De versiering van rubber is wel erg handig als grip, zoals je zelf al zegt! Jammer dat je wel moet oppassen voor spinnenpoten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook, hij is inderdaad erg fijn! Jammer van die spinnenpoten...

    Welke camera gebruik je eigenlijk?

    x Amber

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D