Essence trend edition ♥ Come to town

donderdag 23 oktober 2014


Vandaag laat ik jullie kennis maken met een nieuwe collectie van Essence. De collectie heet 'Come to town' en komt uit in november. Het thema staat vooral centraal rondom kerst en herfst, een leuke combinatie! Lees dus snel verder!


01 is that you, santa? and 02 wrapped in pink
Essence come to town lipstick - 2,29
Twee volle romige lipsticks. Ik vind het uiterlijk er erg leuk uitzien, mooie huls heeft de lipstick. De prijs is ook prima, nu hoop ik dat de lipsticks veel pigment hebben.


 01 is that you, santa? and 02 wrapped in pink.
Essence come to town cream blush - 2,29
Ga met je vinger door de blush, veeg het voorzichtig over je wang uit en klaar ben je. Handig, maar je vingers zijn automatisch vies. Ik vind de rood best wel leuk, maar 02 wrapped in pink, vind ik zelf erg op paars lijken.
01 make a wish
Essence come to town shimmering body powder - 3,29
Leuk bedacht en versierd. Klinkt erg gaaf, alleen denk ik wel dat het donsje als het waren erg snel vies en onhygiënisch word.
01 make a wish and 02 naughty or nice?
Essence come to town quattro eyeshadow - 2,79
Leuke kleuren, alleen jammer dat je 2 kleuren hebt, die in beiden palettes voorkomen. Ik vind ze er erg leuk uitzien, ook is de prijs goed!

02 naughty or nice? 03 the most wonderful tree, 01 make a wish
Essence come to town eye pencil - 1,99
Drie leuke kleuren als oogpotlood. Op de geel na, vind ik ze echt geweldig!

01 the most wonderful tree.
Come to town lametta topper - 1,99
Mooi groen glitterlakje. Ik vind het de kleur van een kerstboom, wat vast en zeker ook de bedoeling was.

01 naughty or nice? and 02 got my list?
Essence come to town nail polish set - 3,49
Wauw, wat een schattige setjes, met mooie kleuren!


01 season greetings
Essence come to town greeting cards - 1,99
Als laatst een leuk versiert doosje met daarin kerstkaarten, ik vind ze erg leuk voor bijvoorbeeld aan je vriendinnen te geven.

Wat vinden jullie van de collectie?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. ik vind deze collectie er erg leuk uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij had Meghan ook een lipstick hiervan. Had ze nog gerieviewd op Feautystyle :)

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D