Mijn lievelingsliedjes op het moment

zaterdag 18 oktober 2014


Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie, namelijk mijn lievelings liedjes. Ik heb een grote liefde voor muziek en ik vind het ook erg leuk om te lezen wat voor muziek andere bloggers leuk vinden, om nieuwe muziek te ontdekken. Laten we maar gauw beginnen!

Als je even naar boven scrollt zie je het liedje Kiss me kiss me staan. Ik vind het een superleuk liedje, maar dat komt misschien ook door het rockstukje. Anders had ik hem wel saai gevonden, denk ik.

Don't - Ed Sheeran
Dit liedje heb ik ontdekt door mijn zus. Vaak zitten wij samen in de kamer met oordopjes in, mee te zingen en de muziek zo hard dat we elkaar niet kunnen verstaan. Ik liep een keer langs haar en trok per ongeluk de plug van haar oordopjes eruit (hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik ook niet). Ik hoorde haar liedje en ik vroeg welk liedje het was. Bam, nieuw lievelingsliedje.

Shake it off - Taylor Swift

Al vind ik de video minder leuk, het liedje vind ik wel erg leuk en vrolijk. De video vind ik meer kinderachtig.. Maar goed, het liedje. Ik heb deze simpelweg ontdekt op de radio. Ik ben hem toen op Spotify gaan luisteren en ik vind hem erg leuk,

Blame - Calvin Harris ft. John Newman

Ik vind dat John Newman echt zoooo supermooi kan zingen, en Calvin Harris ook. Ik vind het daarom jammer dat ze geen duo liedje hebben gemaakt hiervan, maar alsnog vind ik dit een superleuk liedje!

Good Kisser - Usher

Usher, geen man kan zo hoog zingen als hij (Oke misschien wel) en het is dan ook nog is zo mooi! Dit liedje vind ik dan ook echt een hit, alleen zien andere mensen dat niet. Helpen jullie me mee dit nummer naar de top 1 te halen? Nee hoor, ik denk dat als je in de top 1 komt je dat dan ook zelf moet doen.

Wat is jullie favoriete liedje?
Liefs, Meghan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D