Sweater weather ♥ TAG

zaterdag 11 oktober 2014


Hoi! Vandaag heb ik de sweater weather TAG. Het zijn hele random vragen, die passen bij de herfst/winter. Wel toepasselijk, niet?

Wat is je favoriete geurkaars?
Vroeger stak ik in mijn kamer geen kaarsen aan, omdat ik dan dacht dat dat mijn hele kamer zou verbranden. Dit najaar wil ik het wel gaan doen, omdat het zo cozy is.  Maar als ik dan een geur moet kiezen, dan ga ik voor kaneel. Omdat kaneel lekker ruikt. Ja.
Koffie, thee of warme chocolademelk?
Thee, omdat ik koffie écht heel vies vind en ik niet zo houd van warme chocolade melk. Van koude ook niet. Al vind ik wel dat  als je van die tumblr foto's bekijkt met de allernieuwste MacBook Pro en zo'n grote beker met warme chocolademelk en een grote toef slagroom, mét van die mini marshmallows ik wel erg veel zin krijg in zoiets moois, maar ik vind het niet lekker. Lekker dan!
Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
Ja, ik denk het wel. Ik maak mijn ogen meestal donkerder, met eyeliner. Ik vind dat op de een of andere manier mooi in de herfst en winter. Ik weet niet waarom, misschien omdat het simpelweg allemaal wat somberder is? Dat zie je namelijk ook aan de kleding, je krijgt meer bordeaux rood, donkergroen word ook erg trendy, merk ik. Ik denk dat het daardoor komt.
Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?
Stamppot wortel. Of wortelstamp, zoals wij het in de familie noemen. Ik heb een echte kookfamilie aan mijn vaders kant en daarom maken we met elke Kerst een plekje vrij voor een 3 gangen diner. Heerlijk! Iedereen maakt weer iets anders, wel hebben we een bepaald soort 'thema', zoals Indiaans, Italiaans, ga zo maar door. 
Muts of sjaal?
Muts, vorig jaar had ik echt een obsessie met het vinden van mijn perfecte beanie. Ik wilde zo'n zwarte, gebreide beanie die hing aan de achterkant, met natuurlijk zo'n pluisbol erop. Die heb ik uiteindelijk gevonden, bij de Primark voor €3,99.
Wat is je favoriete wintertrui?
Ik heb die nog niet, helaas. Mijn moeder, zus en ik dachten dat als we nu gingen shoppen in Amsterdam we wel leuke herfst/winter musthaves zouden vinden, maar die waren er niet zo veel. Ik wilde deze herfst en winter sweaters dragen, want ik draag eigenlijk helemaal geen sweaters. Dat word dus zoeken in mijn kleine dorpje, want de kans dat we naar Amsterdam gaan voor de winter is 0,0.
Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?
Ik denk dat ik de bordeaux rode kleur, die lijkt op zwart wel heel mooi ga vinden dit najaar. Ik zag die laatst bij Mascha's vlog, van Lóreàl Paris.

Laarzen of Uggs?
Laarzen, want ik heb niks met Uggs. Ik vind ze veel te duur. Mijn zus heeft wel Uggs, de echte. Ik kan daarom eerlijk vertellen dat ze wel heel erg mooi blijven. 
Als ik laarzen zou moeten kopen dan zou ik laarzen kopen die iets meer aan de edgy  kant zijn, maar toch nog girly.
Wat is het leukste aan het najaar?
Ik vind de winter het leukste. De herfst vind ik zo vervelend soms, met alle regen enzo. De winter vind ik veel leuker! Ik hoop wel dat het meer gaat vriezen, zodat we kunnen schaatsen op de natuurlijke ijsbaan hier. De kunstmatige ijsbaan in het dorp is heel klein en je betaalt er ook best veel voor, vind ik. De natuurlijke ijsbaan is 3 keer zo groot en je betaalt er ook nog eens minder voor. 
Heb je een favoriet liedje dit najaar?
Ja, een paar zelfs. maar ik zal er eentje hier even onder zetten. Hij is van 5 Seconds of Summer, ik heb hun 'ontdekt' toen ik naar het concert van One Direction ging. Ik vind hun muziek zo leuk! Volgens mij ben ik een beetje fan geworden... Help!

Ik TAG iedereen die een blog heeft of een youtube kanaal bezit!
Wat ik jullie favoriete TAG?
Liefs, Meghan.

1 opmerking:

  1. Ik heb net hetzelfde met schrik hebben dat ik het huis in brand steek door kaarsen aan te steken. Ik ga mee doen met ze eens aan te steken!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D