This or that ❤️ TAG

zaterdag 1 november 2014


Hoi! Vandaag heb ik de tag: 'this or that'. Ik zag deze al veel voorbijkomen (ook bij beautygloss en veracamilla) en dus dacht ik; 'waarom doe ik het niet?' Hier is mijn this or that tag!

Spijkerbroek of Joggingbroek
Joggingbroek!
Lange mouwen of korte mouwen
Korte mouwen.
Streepjes of ruitjes
Ruitjes.
Teenslippers of sandalen
Teenslippers.

Sjaals of hoedje
Lastige, maar dan ga ik voor hoedjes.
Oorknopjes of oorhangers
Oorknopjes.
Kettingen of armbanden.
Kettingen, dat maak een statement aan je outfit!
Hakken of platte schoenen
Platte schoenen, want op hakken kan ik niet lopen hoor!
Cowboylaarzen of paardrijlaarzen
Whaaat, dan ga ik maar voor je de cowboylaarzen.
Jasje of vest
Jasje, al is een vest lekkerder voor in de winter,
Blush of bronzer
Blush, ik vind dat zelf belangrijker in een look dan bronzer.
Lipgloss of lipstick
Makkelijk, dat is lipstick. Lipgloss plakt voor mij té veel.
Eyeliner of mascaraa
Mascara, dat was wel een hele makkelijke keuze, puur omdat ik voor geen meter kan omgaan met eyeliner.
Foundation of concealer
Concealer, ik vind foundation zelf niet fijn aanvoelen.
Neutraal of kleur
Neutraal

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Losse poeder is in mijn handen niet te vertrouwen, dat ligt binnen no-time op de vloer. Vaste vorm is dus mijn keuze.
Kwasten of sponsjes
Kwasten, omdat sponsjes veel product opnemen en ik zelf dat erg zonde vind.
Parfum of bodyspray
Parfum.   
Lotion of bodybutter
Bodybutter.

Wat vind jij van deze tag? Ik tag iedereen!
Liefs, Meghan ❤️

1 opmerking:

  1. Haha, ik kan ook niet om met eyeliner, dus ik grijp ook liever naar de mascara.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D