Nagels laten groeien? ♥ Producten ♥ 1

maandag 17 november 2014

Vandaag heb ik een artikel en die gaat over nagels. Ik ben al een tijdje bezig met het laten groeien van mijn nagels en dat gaat al erg goed. Vroeger kon ik dat niet, omdat ze telkens afbraken of afbladderden. Ik heb mijn producten gevonden die mij helpen dit tegen te gaan, en mijn nagels te laten groeien. 
Ik had zelf altijd dat ik aan mijn nagels ging zitten, met mijn andere nagels. Ik haalde dan laagjes van mijn nagel af, en soms trok ik daarbij de hele bovenkant van mijn nagel eraf. Ik ben hiermee gestopt, maar mijn nagels waren erg dun en breekbaar geworden, dus heb ik deze onderstaande producten gebruikt. Helaas is niet alles budgetproof, maar ik hoop dat dat niet erg is.

Bron: beautylab

Herôme nagelverharder
Je hebt 3 varianten van deze nagelverharder. Dat zijn; sensitive, strong en extra strong. Ik heb zelf de extra strong variant, omdat mijn nagels toen al weer wat steviger waren geworden, maar als je echt hele dunne nagels hebt zal ik je sensitive aanraden. Als je dunne, maar niet hele hele dunne nagels hebt, raad ik je strong aan. De reden dat er 3 varianten zijn is dat extra strong door de nagelplaat heen gaat als je dunne nagels hebt (nee je nagel brand niet weg, maar het doet wel heel veel pijn). Ook had ik dat als ik extra strong iets op mijn huid had gelakt, ik dan een heel erg brandend gevoel kreeg daar, dus dan moest ik sowieso de nagellak er op mijn huid vanaf halen. De prijzen van de Herôme nagelverharder verschilt per soort die je koopt, maar extra strong lag rond de 13 euro, strong rond de 12 en sensitive rond de 11 euro.

Bron: Beautyaddicts
Lemony flutter
Als je al wat research had gedaan voor het laten groeien van je nagels, dan had je hier vast al van gehoord. Het is niet goedkoop (ongeveer 10 euro), maar je doet er levenslang mee. Ik heb hem nu vanaf iets voor de zomervakantie en het lijkt alsof ik hem nog maar 3 dagen heb. Je hebt namelijk maar een héél klein beetje nodig. Het ruikt echt goddelijk, en is ook nog een handgemaakt. Ook is het met natuurlijke producten gemaakt, als je op de ingrediëntenlijst kijkt kun je het zien. Je zal versteld staan wat er allemaal in zit! Ik gebruik dit elke avond en masseer dit dan goed in.

Volgende keer komt er een ander deel met dingen die je zelf kan maken om je nagels te laten groeien. Heb jij nog tips? Laat het achter in de comments!
Liefs, Meghan

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D