Essence Trend Edition ♥ Hidden Stories ♥ Januari 2015 2015

zaterdag 20 december 2014


Vandaag laat ik jullie kennis maken met een nieuwe collectie van Essence. Deze collectie komt uit in januari 2015, wauw, wat klinkt dat ver weg, terwijl het stiekem gewoon over een maand is. Deze collectie is een echte winter collectie met koele tinten en glitters, yaay! Veel plezier met lezen!



Essence souflé eyeshadow - 2,99
Een crème eyeshadow met een goed pigment beloven ze. Ik hoop dat ze in ieder geval beter zijn dan de mousse versie van de collectie van dit jaar, er zitten geweldige glitters in. Ik vind de kleuren in ieder geval erg mooi!


Essence pixie dust - 2,39
Losse poeder om je look helemaal af te maken vol met glitters, verkrijgbaar in roze, zilver en goud. Ik ben vooral benieuwd naar de zilvere kleur,


Essence mascara topper - 2,39
Over dit product ben ik erg enthousiast! Ik vind mascara toppers altijd zo leuk In plaats van alleen de zwarte mascara, doe je er nu juist een leuk glitter kleurtje over heen. Je hebt keuze uit lichtroze en zilvere glitters.



Essence highlighter - 2,99
Schattige baked highliters in twee verschillende kleuren; roze en paars. Ik vind ze beiden erg leuk! 


Essence nail polish - 1,99
4 verschillende nagellakjes met allen een speciaal effect, alleen komt dit niet over op de foto. Ik vind de kleuren leuk gekozen, vrolijk en zacht als of het al lente is. 


Essence hair spray chalk - 3,39
Deze hairspray zorgt voor betoverend haar. Met deze spray kan je je eigen highlights creëren. De kleuren spreken me zeker aan en de verpakking vind ik erg leuk. 


Essence lipgloss - 2,99
2 mooie holografische lipgloss'jes met een mooi zilver uiterlijk. Ik ben vooral benieuwd naar de linker lipgloss, met paarse glitters. De wit gekleurde lipgloss, lijkt me erg basic.


Essence hair dye powder - 2,99
Je haalt de verpakking, wel zonder dop, langs je haar en dan heb je groen of paars/roze haar. De paars/roze kleur vind ik best wel leuk, als een soort hairextensions, maar groen, tja.. is niet bepaald mijn kleur. Voor de rest vind ik de verpakking erg mooi, goed in de wintersfeer! 

Naar welk product zijn jullie benieuwd?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D