TAG ♥ I love december

donderdag 11 december 2014


Vandaag heb ik voor jullie de I Love December tag. Deze tag is pittig oud, maar ik vond hem zelf erg leuk om te doen. De tag gaat over films, muziek, beautyproducten en nog veel meer. Neem de vragen gerust over en veel leesplezier!


Welke producten mogen deze maand zéker niet ontbreken, op beauty gebied?
Een goede voedende body butter is nooit mis, vooral in deze maand! Ik gebruik de Moringa body butter van The Body Shop, ik heb deze vorige jaar gekocht in de sale, een fijne body butter. Ik heb deze ook een tijdje terug gereviewd, klik hier voor het artikel.

Wat is je favo winter drankje?
Thee, van Lipton, genaamd vanille caramel. Een fijne warme thee smaak, speciaal geschikt voor de koude winterdagen.

Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?
Koele tinten als lichtblauw, mint of glitters. Eigenlijk best wel raar, ik draag in deze dagen alleen geen al té felle kleuren. Ik vind dat typisch bij de zomer passen.




Wat voor geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?
Voorheen geen één maar nu heb ik voor Sinterklaas een oliebrandertje met geurolie erbij gekregen. Ik zal er binnenkort wat meer over vertellen, want ik zelf ben er nu al verliefd op. Ik heb er één getest dus een complete mening heb ik er nog niet over kunnen creëren.

Wat is je favo kerstfilm?
Home Alone en dan met name deel 1 en 3, elk jaar met kerst kijk ik weer naar de films met liefde. De originaliteit en humor die in de film is verwerkt, geweldig!

Wat is je favo kerstnummer?
Shake Up Christmas, een vrolijk nummer met een goede boodschap erachter.



Hoe zou je het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jouw ideale kerstavond er uit bijvoorbeeld?
Gezellig met de familie gourmetten vind ik al meer dan leuk, dit doen wij zowat elk jaar en toch vind ik het altijd erg leuk. Gewoon even leuk bijpraten en ondertussen lekker eten.

Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?
Eigenlijk weet ik niks te vragen, meestal doen wij thuis niet aan kerst, natuurlijk wel met kerstboom en alle gezelligheid op cadeautjes na. Dit komt ook omdat ik na Sinterklaas en mijn verjaardag niet heel veel meer weet te vragen.

Wat trek je aan op NYE?
Een leuk zwart kerstjurkje met leuke laarsjes erbij.


Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2015?
Iets minder snoepen vind ik een goed idee, de laatste tijd ben ik echt geobsedeerd door chocolade, dus dat is een goed punt om te gaan verbeteren!

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2015?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Leuk! ik luister ook graag naar train :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk heb je wel gelijk, van die felle kleuren zijn eerder voor de zomer. Al lak ik mijn nagels soms wel eens fel rood tijdens de kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, al is dat wel een erg leuke kerstkleur, nietwaar?

      Liets Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D