Katy Perry ♥ Killer Queen ♥ Parfum

dinsdag 20 januari 2015


Vandaag laat ik jullie kennis maken met een parfum review. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, dus als er op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag. Maar nu terug naar het parfum! Ik heb dit gekregen van 3 hele lieve vriendinnen voor mijn verjaardag! ♥, beetje laat maar ja, don´t care! Lees snel verder voor het review!



Het uiterlijk vind ik zeker mooi, het patroon wat je op de volgende foto ziet vind ik ook zeker weten mooi, het geeft een luxe uitstraling.



Je hebt verschillende maten van dit parfum, ik heb de 100 ml versie, maar je hebt ze ook van 30 ml, 15 ml en 50 ml. Je kan het parfum 36 maanden behouden.


Dan nu de flacon zelf!


Ik vind het design erg mooi, als een soort diamand. De details aan de bovenkant vind ik erg mooi!


Het parfum ruikt zeer fruitig met de geur van wilde bessen, pruimen en bergamot. Het ruikt erg warm maar ook zoet. Ook ruik je de bergamot als een frisse citrus geur. De top noot bevalt me zeker weten! Na ongeveer 30 minuten ruik je rode fluweelbloemen, Arabische jasmijn en rainbow plumeria. Naarmate de tijd verstrijkt ruikt het parfum steeds lichter, best wel fijn!


De bovenkant is vlak, dus je moet goed op letten welke richting je op spuit. Ik zelf heb nu al een paar keer mee gemaakt dat ik de parfum mis spoot, oeps!


Conclusie
Ik ben zeer tevreden over dit parfum, het ruikt erg lekker. Ook blijft het een lange tijd zitten. Ik zelf doe niet teveel spray'tjes op, omdat ik anders bang ben voor een soort walm om mij heen, daar hou ik écht niet van. Vooral omdat ik niet zo oud ben. Ik raad dit parfum je zeker weten aan!

Wat vind jij van dit parfum?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. De vorm vind ik zo mooi, wow. En die details op de dop ook, haha. De geur klinkt ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D