Looks beoordelen ♥ #4

zondag 4 januari 2015


Vandaag ga ik outfits beoordelen samen met Meghan, yaay! Vandaag heb ik niet de looks uitgekozen, maar Meghan, dus here we go! Veel plezier met lezen!


Meghan:
Aan de ene kant vind ik deze look echt superleuk, maar aan de andere kant niet. Ik houd niet van Turtlenecks (van die hoge kragen), maar deze heeft niet echt zo'n hele erge turtleneck en ik vind het jurkje op zich eigenlijk wel leuk. Ik denk dat het door de schoenen komt, ik houd niet van zulke hoge laarzen. Ik geef dit outfit een 7.

Maaike:
Ik vind de jas en het jurkje erg leuk, maar de laarzen, blegh.. Ik vind ze té hoog, ik zou het leuk vinden als ze hakken erbij had gecombineerd met een maillot. De tas vind ik ook niet erg leuk. De kleur matcht niet met het outfit, het is het net niet. Ik geef dit outfit een 6.


Meghan:
Ik vind deze outfit zo stoer! Echt een cowgirl, ik houd daar wel van, alleen niet bij mezelf haha. Ik vind het een superleuke outfit en het blouseje maakt het geheel iets meer girly. Ik geef dit outfit een 9.

Maaike:
I love it! De country style vind ik echt geweldig, leuk met franjes en een stoere broek gecombineerd. Ook vind ik het model van de broek erg leuk. Ik zou alleen wel een andere tas erbij dragen, omdat ik dit net iets té veel franjes vind. Ik geef dit outfit een 9.


Meghan:
Ik vind het shirt en het rokje echt superleuk, iets wat ik zelf misschien ook wel zou dragen. Maar de bril knapt deze outfit echt af. Ook de blauwe lipstick vind ik er niet bij passen. Ik geef dit outfit een 6.

Maaike:
Ik vind het leren rokje erg leuk, maar de rest van het outfit vind ik echt een no-go. Het shirt vind ik niet leuk staan bij het ookal zwarte rokje. De bril vind ik niks en de blauwe lipstick vind ik echt verschrikkelijk! Ik geef dit outfit een 4. 


Meghan:
AAAAAH, deze outfit vind ik echt ver-schrik-ke-lijk. Zoals ik al zei vind ik turtlenecks echt niet mooi en als je dat dan paart met zo'n rok? Ik vind dit echt niet mooi. Ik vind het geheel oudbollig en niet bij elkaar staan. Ik geef dit outfit een 3.

Maaike:
Gewoon nee, de structuren zijn totaal verschillend. Het rokje is van kant en de trui is gebreid, de clutch heeft weer een soort aztec print en de hakken vind ik ook niks, Ook snap ik het touw om der hand niet. Haar nek valt weg door de turtleneck. Ik geef dit outfit ook een 3.


Meghan:
Deze outfit vind ik supersimpel en toch heel erg leuk. Ik vind het leuk dat de trui in de broek is gestopt, aan de voorkant. Ik denk dat ik deze outfit nog leuker had gevonden als de schoenen niet in zo'n print waren, maar ook rood. Ik denk dat dat de look echt zal afmaken. De tas en het leren jasje vind ik er erg stoer bij staan en het geeft een leuke twist. ik geef dit outfit een 8,5.

Maaike:
HIPSTERALERT! Zelfs de Starbucks matcht bij het outfit, dat vind ik best wel toevallig. Het outfit vind ik erg leuk, erg stoer. De schoenen vind ik niet leuk, maar de tas en het jasje vind ik erg leuk! Ik geef dit outfit een 8!

Welke look is jouw favoriet?

Liefs Meghan en Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D