My life in pictures ♥ #10

zondag 8 februari 2015


Vandaag heb ik voor jullie een nieuw deel van My life in pictures, ondertussen alweer deel 10. Vorige maand was er geen deel, omdat ik niet veel had meegemaakt. Ik had vakantie en ik had vrij weinig uitgevoerd. Veel plezier met lezen!



In het begin van de maand januari ging ik mijn bureau leeg ruimen, omdat ik een nieuw bureau kreeg. Ik kwam deze tas tegen, ik heb deze gemaakt toen ik heel jong was. Ik ben erg zelfs mee naar school gegaan, ik was er ontzettend trots op. In mijn gedachten was het veel mooier dan wanneer ik het nu weer zie. Ik vind vooral de aluminium folie mooi.;p


Een hoop leren, was ook zeker een element van deze maand. Zo heb ik volgende week alweer 7 toetsen, het lijkt wel een toetsweek!


Naast regen heeft het ook al een aantal keer gesneeuwd hier.Erg fijn wanneer je naar school toe fiets. Al moet ik toe geven dat het soms best wel leuk is, alleen wel eng als je wegglijd met je fiets.


Van een collega van mijn moeder kreeg ik deze nagellakjes, erg lief! ♥ Ik vind de kleuren erg mooi. Op de volgende foto draag ik het meest linker lakje.


Auts, ik liet ook deze maand mijn telefoon vallen. Nu zit er een leuke scheur in de achterkant, meh.


Tegenwoordig zoek ik heel tumblr af naar deze flauwe plaatjes, toch vind ik ze erg leuk. Deze heb ik ook op mijn twitter geplaatst. (@Feautystyle)


Sorry Meghan, maar ik kon dit niet laten. Ik heb in deze maand een hoop geskypt met Meghan, die hier heel charmant een lepel aflikt. Ik vind de foto geweldig!


En als laatst weer een hoop school, ja, het hoort er helaas ook bij.

Wat is het leukste wat jij deze maand hebt mee gemaakt?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D