Even bijkletsen ♥ Random

dinsdag 3 maart 2015


Vandaag doe ik een artikel dat ik al een lange tijd niet heb gedaan, namelijk even bijkletsen. Hier vertel ik over bijvoorbeeld dingen die ik leuk vind of minder leuk, maar meestal is het nogal random, over dingen die in mijn hoofd opkomen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel plezier met lezen!


De dag waarop ik dit schrijf is het zondag. De laatste dag van mijn voorjaarsvakantie, helaas. Het zit er alweer op. Al heb ik wel leuke dingen gedaan, ik heb met vriendinnen afgesproken (onder andere Meghan, met wie ik ook de video voor donderdag heb opgenomen), ik heb koekjes gebakken, geshopt en natuurlijk niet te vergeten, heb ik een hoop gerelaxed. Hieronder geldt een hoop Netflix en Youtube. Vooral Netflix, ik heb The Vampire Diaries, Teen Wolf en The Originals afgekeken. Ik vind het allemaal écht ontzettend leuke series en ben dan ook benieuwd naar het volgende seizoen. The Vampire Diaries daarbij komt het seizoen ergens in het voorjaar, The Originals 11 mei 2015 (mehh, duurt lang) en Teen Wolf weet ik niet. Ik weet dat ik de series verder kan kijken op PopcornTime, maar daar doet ongeveer 80% het niet of je moet uren wachten. Ik weet niet, het is gewoon irritant. Trouwens weten jullie nog leuke series, ik wil Pretty Little Liars en Gossip Girl sowieso nog zien, maar daarnaast. Ik ben héél misschien een klein beetje verslaafd aan Netflix.


Morgen school. Gelukkig heb ik wel een rustige week. 
Voor Nederlands moest ik een vreemd boek uit hebben gelezen, done!
Vrijdag een biologie proefwerk, ik ben bezig met de samenvattingen.
Frans huiswerk, maar dat kan ik wel maken in de les.
Natuurkunde huiswerk, maar dat kan ik ook wel maken in de les.
En een Duits proefwerk, maar die wordt misschien verzet, dus daar gaan we maar voor hopen!

Eigenlijk had ik voor vandaag (dinsdag) een 'A look today' in gedachten, maar toen ik de foto's keek, dacht ik nee. Dat kwam doordat ik een zwart leren jasje erop draag en wanneer mijn camera op het jasje focust wordt de rest heel erg donker, wanneer ik op lichtere dingen focus als bijvoorbeeld mijn haar, dan wordt het juist weer overbelicht. Nogal irritant!


Ik wil écht weer eens ooglooks gaan maken, maar dat is altijd zo lastig te fotograferen als je zelf niet ziet wat je aan het doen bent en als mijn oog nogal trillerig is. Ik kan het gaan fotograferen met mijn 'oude' camera, maar dan is de kwaliteit minder. Dus ik ben best wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden, laat het even achter in de comments! ;D

Mijn moeder roept voor het eten, dus ik ga eten, yaay! Hierbij sluit ik dit artikel af, ik hoop dat jullie het leuk vonden en graag tot donderdag, dan staat er weer een gloednieuwe video online samen met Meghan!

Hoe gaat het met jou?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D