Catrice collectie ♥ Kaviar Gauche ♥ 2015

dinsdag 7 april 2015



Vandaag laat ik jullie kennis maken met de nieuwe collectie van Catrice genaamd Kaviar Gauche. Ik heb écht geen flauw idee wat het betekent, gauche betekent links in het Frans en kaviar betekent kaviaar in het Duits, dus ga er maar van uit dat het niks betekent. Ik vind deze collectie zó ontzettend leuk ogen. Het is een chique lente collectie, zo zal ik het omschrijven. Veel plezier met lezen!




Kaviar Gauche gilding eye and face palette - 7,99
Wauw, wat is dit palette mooi zeg! Je hebt zes oogschaduw in leuke kleuren, lichte kleuren en één donkere kleur. Ook heb je twee bronzers bij dit palette. Om de look af te maken zit er een witte eyeliner bij en een klein kwastje. Ik vind het écht een heel mooi palette en het is ook nog ontzettend compleet!


Kaviar Gauche blurring powder pearls - 4,59
De bedoeling van deze pareltjes is dat wanneer je het aanbrengt je gezicht een mooie egale gloed krijgt. Dit zorgt voor een mooi finishing touch aan je look. Ik ben zeker enthousiast hierover. Ook vind ik hier van de bloemen op de verpakking erg mooi. Het oogt luxe en dat voor nog geen vijf euro!


Kaviar Gauche gentle lip gloss - 3,59
Ik moet zeggen dat van de collectie ik hier het minst enthousiast over ben, maar dat is persoonlijk, want ik hou gewoon niet zo van lipgloss. De verpakking is leuk, maar het product opzich is niet heel speciaal. Je hebt een lichte kleur en een wat donkerdere kleur roze. Verkrijgbaar in 'Butterfly kiss' en 'honey blossom'.


Kaviar Gauche nail lacquer - 2,99
Ontzettend mooie nagellak, eigenlijk is dit gewoon een musthave voor in je collectie, met die mooie gouden dop. Het enige waar ik aan twijfel is de pigmentatie. Het kan ontzettend tegenvallen door de lichte kleuren. We gaan maar duimen dat het goed zit!

De collectie ligt vanaf half juni t/m half juli in de Nederlandse schappen, in België ligt de collectie al vanaf half mei t/m half juni in de schappen.

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D