Hello spring ♥

zondag 12 april 2015


Vandaag een artikel helemaal gerelateerd aan de lente. De lente is begonnen, dus dacht ik kom, laat ik een artikel maken met wat je allemaal kan gaan doen in de lente en/of wat er verandert in de lente. Veel plezier met lezen!




Drinken
In de lente drink je altijd veel meer water en andere frisse dranken. Dag thee en chocomel! Hallo frisse zomerdranken! Ook nog een leuke mok erbij en dan is het helemaal compleet. Bovenstaande mok heb ik van de Xenos, al zag ik dat ze ook erg leuke hadden bij de Hema.


Bloemen
Alles gaat weer groeien, alles wordt vrolijk, yaay! Ik zelf heb dit schattige plantje in mijn kamer staan! 


Parfum
Het is heel stom, ik kijk altijd naar wat voor kleren ik aan heb, zijn het lichte kleuren dan draag ik het bovenstaande parfum, het is een zachte geur, die erg fris ruikt, erg lekker. Wanneer ik donkerdere kleren draag dan doe ik het Killer Queen parfum op van Katy Perry, omdat die wat zwaarder is. Vreemde logica!


Kleren
Lichte kleuren dragen en steeds minder warme kleren, heerlijk! Ik zelf vind het zo leuk om weer al die lichte kleuren uit de kast te halen!


Nagellak
Ik merk dat ik in de lente/zomer meer nagellak draag dan in de winter. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het zelf ontzettend leuk om weer al die schattige pasteltinten op mijn nagels te doen.


Pennyboarden
Ik vind pennyboarden zo ontzettend leuk. Het is skateboarden op een klein plankje. Het is ontzettend leuk met vriendinnen, maar ook alleen!

Wat vind jij typisch bij de lente passen?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Ik zeg het al een jaar inmiddels, dat ik het skateboard van mijn broer eens moet bovenhalen om eens te proberen of ik erop blijf staan. (Dan kan ik me ook een pennyboard aankopen.) Maar ik heb het nog stééds niet gedaan, dringend doen dan. Dat plantje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D