Notebook Ideas ♥

zondag 19 april 2015


We kennen het allemaal wel, we kopen een boekje van de Hema, Action of waar je dan ook een leuk boekje kan kopen. Thuis aangekomen wil je hem meteen vullen, maar waarmee. Hoe vul je je boekje op? Ik zelf heb dit ontzettend vaak, dus vandaag geef ik ideeën hoe jij je notebooks kan vullen, veel plezier met lezen!

1. Lijstjes
Denk aan to-do lijstjes of bijvoorbeeld een lijst met dingen die je mee moet nemen naar een bepaalde gelegenheid.

2. Traveljournal
Ik heb gezien dat ze een heel leuk boekje hebben bij de Hema met Travel erop. Waar je heen gaat neem je dingen mee als steentjes, kaartjes of foto's. Erg leuk. Ikzelf heb dit gedaan in 2011 toen ik op zomervakantie ging. Ik weet het nog precies doordat ik het laatst heb teruggevonden in mijn kamer.

3. Scrapbook
Een scrapbook is een boek die je vult met allerlei verschillende knutseldingen, bijvoorbeeld leuke printjes of herinneringen van plekken waar je bent geweest.

4. Dagboek
Het is vooral leuk om later je dagboek terug te lezen. Ik zelf heb 1 dagboek volgeschreven en laatst vond ik het terug, het was zo leuk om terug te lezen.


5. Doodles
Eigenlijk gewoon tekeningen. Zoek leuke dingen op om te tekenen op bijvoorbeeld WeHeartIt.

6. Schooldingen
Als bijvoorbeeld samenvattingen of planningen voor school.

7. Collage
Dit kan je online maken of gewoon met wat papier en foto's. Je hebt speciale boekjes met van die vakjes waar je ze in kan steken.

Waarmee vul jij je notebooks?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D