Bath & Bodyworks ♥ Blackcherry MERLOT ♥ Hand cream

zondag 17 mei 2015


Vandaag review ik voor jullie deze hand crème van Bath & Bodyworks. Dit is het laatste review van Bath & Bodyworks, geen zorgen! Hierna komen weer de reviews van Nederlandse merken. Ik ben ontzettend enthousiast over deze hand crème dus lees snel verder!




Het uiterlijk is prima, je weet wat het is en wat voor soort je hebt te pakken. Ik heb er eentje die ruikt naar kersen, erg lekker!


Hij kostte 5,- dollar. Ook ben ik heel blij om op de achterkant te zien dat het niet getest is op dieren!


Hier zie je de ingrediënten. Ik zie er niet iets heel geks tussen. Ik vind het trouwens wel grappig dat het grootste deel bestaat uit water.


De dop is handig, je kan precies kijken hoeveel je wilt, zonder snel te veel te gebruiken.


Je hebt maar een klein beetje nodig voor je handen.


Het is een luchtige, romige crème. Het smeert soepel uit.


Het verzorgt mijn handen en laat niet een al te vette laag achter, ik zelf vind dat erg fijn.


Conclusie
Het is een fijne en goede hand crème. Het verzorgt en ruikt ontzettend lekker naar kersen. Ook zit er vitamine E in, wat natuurlijk altijd handig is. Ik ben zeer tevreden over dit product en raad het je zeker aan! Het fijne aan de hand crème is dat het snel intrekt.

Je kan de hand crème voor 5,- dollar kopen bij Bath & Bodyworks.

Wat vind jij fijn aan een hand crème?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D