Catrice ♥ Limited Edition ♥ Sense of Simplicity

zondag 12 juli 2015


Vandaag laat ik jullie kennismaken met een nieuwe collectie van Catrice, genaamd 'Sense of Simplicity'. Deze collectie is alleen verkrijgbaar in Nederland. In belgië heb je een andere collectie genaamd Lumination. Beide collecties komen uit rond half augustus t/m half september. Zelf vond ik deze collectie leuker, deze collectie bevat meer koeltinten, terwijl Luminaton vooral warme tinten bevat. Maar veel plezier met lezen!



Catrice Bouncy Eyeshadow - 3,99
Wauw, de kleuren, zo mooi! De kleuren doen me best denken aan metalen. De collectie bevat 3 kleuren oogschaduw. Het geen wat deze oogschaduws speciaal maken is de soepele niet poederige structuur. Ik zelf ben vooral benieuwd naar de donker grijs, ik denk dat het ontzettend mooi staat in een smokey eye.


Catrice Cream to powder blush - 3,99
Ik zelf ben nooit echt te spreken over cream blushes. Ik vind het een beetje onhygiënisch met je handen, natuurlijk kan je het ook aanbrengen met een kwast, maar daardoor kan ik het nooit écht mooi egaal aanbrengen. Daarom zal ik altijd gaan voor een poederblush. Als ik ook kijk naar de bovenstaande blush, het uiterlijk is mooi, maar de kleur. Nee. Als je wat bruiner bent dan mij, zou het vast leuker staan, maar bij mij met mijn bleke huid, dat word hem niet.


Catrice Transparent Mattifying Powder - 4,99
Het uiterlijk van deze hele collectie ziet er zo gaaf uit! Ook deze weer, de roze met witte streepjes op de zwarte verpakking, erg mooi! De transparante poeder is voor ieder huidstype en aan de binnenkant zit een handig spiegeltje. Ik ben benieuwd!


Catrice Juicy Gloss - 2,99
Deze lipgloss'jes verkrijgbaar in 3 kleuren zorgen voor een mooi subtiel glanzend effect. Ze beloven niet zeer gepigmenteerd te zijn, al ziet het er niet naar uit. Naja, we zullen zien!


Catrice Latex Lacquer - 2,99
Die gekleurde dop van welk nagellakje het is, is zo ontzettend handig, elke nagellak zou dat moeten hebben. Ook vind de kleurtjes erg mooi, vooral de zilver gekleurde met glitters. Het ziet er veelbelovend uit!

Welk product ga jij (als de collectie uit is) echt kopen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D