De Sims 4 ♥ Custom content websites

zondag 27 september 2015


Vandaag geef ik jullie een aantal links van mijn favoriete websites om Custom Content te downloaden voor in je Sims 4 spel. Ik heb voorheen een artikel gemaakt over hoe je Custom Content kan downloaden, klik hier om er heen te gaan. Lees snel verder!


Hier vind je gewoon weg alles. Het enige nadeel is dat als je een tijdje kijkt, je op een gegeven moment alles zowat al gezien hebt. Gelukkig worden er veel nieuwe dingen bij toegevoegd.
Niet veel items heeft deze website, maar ik vind haar style écht leuk. Ze ontwerpt van alles en ook zeker weten een goede kwaliteit!
Allemaal schattige items, met name kleding. Ik vind deze website leuk, omdat er veel variatie in zit qua style. Ook is alles makkelijk te downloaden!
Ik twijfelde of ik deze tussen de lijst zou zetten. Soms heeft ze leuke items, maar soms vind ik het écht niks, maar de laatste tijd deelt ze een hoop nieuwe challenges.
Ik vind deze site erg leuk, ook de layout. Ze hebben een hoop leuke items, niet heel veel, maar wel leuk!
Aah, deze is ook zo leuk! Met name kleding en kapsel van hoge kwaliteit en zo gedownload!
Ik vind vooral de planten op deze site heel leuk. Ook het clutter gedeelte is leuk!
Dit is een verzamelsite voor allemaal verschillende custom content, veel van de items die je hierop zit zal je ook op The Sims Resource vinden.
Deze raad ik je echt aan, ze hebben allemaal vrolijke planten en meubels. Ook hebben ze wat IKEA namaak meubels, dus ik raad je deze website zeker aan!

Dit waren mijn favoriete sites voor allerlei custom content voor de sims! 

Speel jij de sims?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D