De Sims 4 ♥ Speed Builds

dinsdag 1 september 2015


Ik zelf ben een groot fan van speed builds, ik vind het zo leuk om te zien hoe iemand uit niets een heel huis opbouwt. Het rare is, is dat ik normale builds, op een normaal tempo veel minder leuk vind. Bij een speed build bouwt iemand een huis en is de video versnelt, waardoor je van niks, naar een geweldig huis gaat! Vandaag laat ik jullie speed builds zien, die ik zelf superleuk vind. Lees dus snel verder!



In deze video zie je hoe Deligracy een winkelcentrum bouwt. Eerst werd het heel roze, omdat het officieel bedoelt was voor haar Barbie LP, omdat het te groot werd is het uiteindelijk een winkelcentrum geworden. Ik zelf vind hem ontzettend leuk, vooral de binnenkant met de twee palmbomen!


Deze video is ook van Deligracy, ik vind haar speed builds echt geweldig! Hierin bouwt ze een alien huis. Ik vind het juist zo´n leuke build, omdat het heel anders is dan normaal. Op de begane grond vind ik het patroon dat ze in de vloer hebt gemaakt ook ontzettend leuk. 


Ik vond vroeger Barbie zo ontzettend geweldig, ik heb ook nog zoveel films thuis van haar. Daarom heb ik ook genoten van dit barbie huis. Ik vond de inrichting iets minder leuk, maar de buitenkant vind ik echt geweldig!


In deze video van Vixella doet ze de 3x3 challenge wat inhoud dat je alle kamers 3 breed maakt. Ik vind deze build ook goed gelukt. Ik vind ook de kamerindeling erg leuk!


In de bovenstaande video's bouwt Deligracy op één lot, twee huizen, van de twins serie. Ik zelf vind de serie echt ontzettend leuk, dus ik heb echt genoten van deze huizen. Ik zelf vind het huis van Aria leuker, omdat het veel lichter en luchtiger is.

Dit zijn de speed builds die ik zelf enorm leuk vind, ik raad zeker aan ze even te gaan kijken. Sommigen duren wel superlang, maar vooral in combinatie met huiswerk is het goed te doen.

Welke speed build vind jij het leukst?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D