Favoriete winkels ♥

zondag 6 september 2015



Vandaag vertel ik over een aantal winkels, waar ik meestal wel slaag en dus tot mijn favoriete winkels toe behoren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, dus veel plezier met lezen!





ONLY
De ONLY is een winkel, die ik zelf erg leuk vind! Meestal slaag ik wel bij de ONLY, vooral de broeken vind ik fijn, omdat ze ook zo hoog zitten.



Primark
De Primark is een heerlijke rommelwinkel, je kan er van alles kopen en het is ontzettend goedkoop. Ik zelf vind altijd de sieraden afdeling het leukst. Soms is de winkel écht leuk en hebben ze leuke items, maar het kan het andere moment ook ontzettend tegen vallen, waardoor je niks leuks vind.



New Yorker
De New Yorker is denk wel mijn minst favoriete winkel van dit lijstje. Soms vind ik dat ze leuke dingen hebben, maar het andere moment ben ik binnen 5 minuten door de gehele winkel heen zonder wat leuks te zien.



Bershka
Een erg leuke winkel, ik zelf vind deze winkel erg leuk, vooral de t-shirts vind ik altijd leuk van de Bershka! Eigenlijk heb ik niet veel te vertellen over de winkel.



Forever 21
Jammer genoeg, alleen in Amsterdam. Maar ik vind het wel een superleuke winkel, het is écht enorm en je hebt geduld nodig in de rij voor de kassa, maar ik vind dat ze leuke items hebben, dus het is die wachtrij wel waard!

Wat is jouw favoriete winkel?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D