TIP ♥ Nagelstickers van de Action

zondag 25 oktober 2015


De laatste tijd ben ik soms net iets te lui voor een mooie look maken voor mijn nagels en vervolgens een half uur te wachten tot mijn nagels eindelijk droog zijn. Ik was laatst in de Action met een vriendin en we zagen deze nagelstickers, dus we moesten ze even proberen. Ik heb nu al een aantal keren meer nagelstickers gekocht, want ik vind ze écht geweldig. Wil je mooie nagels binnen 10 minuten, dan is dit zeker wat voor jou, lees snel verder!



Één pakje kost volgens mijn 0,69. Super goedkoop en ze blijven dan ook ongeveer een week lang zitten. Nadat ik de nagels heb aangebracht, breng ik meestal een fastdrytopcoat aan, waardoor de topcoat snel opdroogt.


Hier boven de gebruiksaanwijzing. Ik zelf knip alleen het overige stukje nagelsticker eraf met een nagelschaartje, omdat het soms met de vijl inscheurt.


Onder deze nagelstickers heb ik een witte nagellak aangebracht, ik vind het erg leuk staan! 


Dit was mijn korte tip, ik hoop dat jullie er wat aan hebben en tot dinsdag!

Wat is jouw mening over nagelstickers?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D