Tumblr ♥ Sims 4 Custom Content blog

zaterdag 6 februari 2016




Sinds kort ben ik met Meghan samen bezig een blog bij te houden op Tumblr, over custom content van de sims 4. We plaatsen daarop om de zoveel tijd een artikel met daarin custom content kleding. Vandaag wil ik dat graag met jullie delen als terugkomer.


Als je HIER klikt kom je op de website. Samen met Meghan heb ik die gemaakt en persoonlijke vind ik hem enorm leuk, basic, maar ook vrolijk door de artikels.


Ik heb in mijn afwezigheid vooral veel Sims 4 gespeeld en ben zelf dan ook enorm nieuwsgierig naar het nieuwe stuff pack genaamd Romantic Garden. Ik weet niet of iedereen Sims leuk vind. Dus ik vraag me af of jullie een review willen zien van Romantic Garden of dat jullie meer beauty, fashion of lifestyle gerelateerde artikelen willen zien?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D